POTÈNCIA
Potent i green
4 cilindres en línia amb doble arbre de lleves al capdavant i 16 v, distribució de cadena i injecció elèctrica common-rail. Turbocompressor de geometria variable amb actuació elèctrica, intercooler refrigerat per aigua i recirculació de gasos de fuita a través de doble EGR refrigerat.
El motor del nou D-Max N60B manté l’arquitectura del model precedent i la fiabilitat que distingeix des de sempre als motors ISUZU. Els valors de potència i parell es mantenen inalterats però s’han introduït una sèrie de novetats (Start&Stop, sistema EGR a baixa pressió, sistema SCR…), al costat d’un augment de la pressió màxima d’injecció de carburant del 25%, que permeten millores addicionals en l’eficiència i redueixen al mínim els valors de consum de carburant i les emissions NOx i CO₂.
Els valors (WLTP) són els següents*:
-En la versió 4×2 amb canvi M/T el CO₂ (cicle combinat) és de 212 g/km i el consum 8,1 l/100 km;
-En la versió 4×4 amb canvi M/T el CO₂ (cicle combinat) és de 216 g/km i el consum 8,2 l/100 km.
El dipòsit de AdBlue® és de 14.5 litres i els baixos consums garanteixen una òptima autonomia global.
ISUZU posa sempre una especial atenció al medi ambient: el nou D-Max N60 té una taxa de reciclabilitat del 92% i una taxa potencial de recuperació del 99.6%.
El procediment estandarditzat WLTP, que ha substituït al precedent NEDC ( per al mesurament de les emissions de gasos de fuita i consums), estableix noves condicions de test que reflecteixen de manera més realista les condicions efectives d’ús del vehicle. El consum de carburant i les emissions de CO2 mesurats segons aquest nou cicle de prova són per tant, en molts casos, més elevats respecte als mesuraments segons el cicle NEDC. Cal ressenyar que, a més del rendiment del motor, també la forma de conducció i altres factors no tècnics contribueixen a determinar el consum de carburant i les emissions de CO₂.
4×4
La capacitat de càrrega aconsegueix els 3500 kgs (per a remolc amb frens) i s’incrementen les masses màximes admissibles per eixos: +100 kg anterior i +40 kg posterior.
L’accionament de la caixa transfer és ara més ràpid: el nou accionador permet una inserció gairebé immediata, en 0.61 segons.
4H
Shift On the Fly
4 rodes motrius
4L
4 rodes motrius
Reductora transfer
SEGURETAT
El més important ets tu
Acer d’alta resistència en els elements principals de l’estructura:
Major resistència i durabilitat
Lleugeresa
Més seguretat en cas d’accident
Seguretat del vianant millorada
Vibracions i rumorosirat reduïts
Nou Xassís:
Augment de les dimensions dels travessers
Travesser addicional (seguretat en cas d’impacte lateral)
Capacitat de torsió +20%
Seguretat passiva:
7 Coixí de seguretat:
Coixí de seguretat del conductor
Coixí de seguretat genolls del conductor (NOU)
Coixí de seguretat copilot desactivable
Coixí de seguretat laterals (x2)
Coixí de seguretat de cortina (x2)
Seients i reposacaps:
La nova forma del suport i del reposacaps redueixen la possibilitat de fuetada cervical en cas d’accident
Seguretat activa:
Sistemes avançats d’assistència a la conducció (ADAS)
ADAS: Advanced driver-assistance systems
Tots els sistemes avançats d’assistència a la conducció permeten al vehicle comprendre les condicions de circulació i avisar i advertir al conductor en cas de situacions perilloses per a prevenir accidents, aconseguint una experiència de conducció més segura i confortable.
DISSENY
Robust i fiable
Disponible en versió 4×2 o 4×4, les línies han estat projectades prioritzant aspectes com la seguretat i l’aerodinàmica, convertint al nou D-Max N60 en un compendi de tecnologia i innovació, capaç de contenir els consums i reduir el rumor aerodinàmic a altes velocitats.
Construït per a resistir
L’estructura de cabina, el xassís i les suspensions han estat totalment revisades i ara tota la gamma D-Max N60 presenta una zona de l’habitacle i una zona de càrrega construïdes amb acer d’altíssima resistència i nous punts de deformació progressiva, combinant lleugeresa i robustesa.
En la versió 4×2 la capacitat d’arrossegament aconsegueix els 2500 kgs (per a remolc amb fre) i les masses màximes dels eixos s’han incrementat: + 200 kgs. en l’anterior i + 40 Kgs. en el posterior.
El costat plaent del treball: Comoditat de conducció
Start&Stop
Cruise Control
Nou quadre d’instruments amb display MID dona 4,2″
Volant multifunció en material de uretano, embellidor MATT SILVER i e controlis del volant
Miralls elèctrics
Parabrisa atèrmic (ANAR-UVA-UVB)
Llums halògenes davanteres i posteriors
antiboires posteriors
Regulació del volant en altura i profunditat
Limitador de velocitat programable (30-160 km/h)
Ajuda a l’arrencada en arracada i en descens (HSA-*HDC)
Aire condicionat
Regulació lumbar seient conductor
Seient del conductor 6 ajustos manuals
Parabrises amb sensors de pluja
Aspersors en capo motor
Direcció assistida elèctrica
Optimitzada segons la velocitat
A baixa velocitat: direcció lleugera (facilita l’aparcament)
A alta velocitat: direcció dura (confort i seguretat)
El volant es redreça amb major facilitat
Sense manteniment
No es requereix cap substitució periòdica de tubs ni líquid de direcció
Cap possibilitat de pèrdua de líquid de direcció
Comoditat habitacle
Tancament amb comandament
Tirador ajuda accés en pilar davanter
Il·luminació “fins a casa” (Follow-Em-*Home)
Apagat automàtic de llums
Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència mentre navegueu pel lloc web. D'aquestes galetes, les galetes que es classifiquen com a necessàries s'emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També fem servir galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i entendre com feu servir aquest lloc web. Aquestes cookies s'emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l'opció de desactivar aquestes galetes. Però la desactivació d'algunes d'aquestes galetes pot tenir un efecte en la vostra experiència de navegació.
Cookie | Duració | Descripció |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 any | Estableix pel connector del Consentiment de les galetes del RGPD, aquesta galeta s'utilitza per a registrar el consentiment de l'usuari per a les galetes a la categoria «Publicitat». |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 mesos | Aquesta galeta l'estableix el connector de consentiment de galetes de GDPR. La cookie s'utilitza per emmagatzemar el consentiment de l'usuari per a les cookies de la categoria "Analítica". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 mesos | La cookie s'estableix pel consentiment de la cookie GDPR per registrar el consentiment de l'usuari per a les cookies a la categoria "Funcionals". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 mesos | Aquesta galeta l'estableix el connector de consentiment de galetes de GDPR. Les cookies s'utilitzen per emmagatzemar el consentiment de l'usuari per a les cookies de la categoria "Necessàries". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 mesos | Aquesta galeta l'estableix el connector de consentiment de galetes de GDPR. La cookie s'utilitza per emmagatzemar el consentiment de l'usuari per a les cookies de la categoria "Altres. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 mesos | Aquesta galeta l'estableix el connector de consentiment de galetes de GDPR. La cookie s'utilitza per emmagatzemar el consentiment de l'usuari per a les cookies de la categoria "Rendiment". |
CookieLawInfoConsent | 1 any | Enregistra l'estat del botó predeterminat de la categoria corresponent i l'estat de CCPA. Només funciona en coordinació amb la galeta principal. |
elementor | mai | Aquesta galeta l'utilitza el tema del WordPress del lloc web. Permet al propietari del lloc web implementar o canviar el contingut del lloc web en temps real. |
viewed_cookie_policy | 11 mesos | La galeta la configura el connector de consentiment de galetes GDPR i s'utilitza per emmagatzemar si l'usuari ha consentit o no l'ús de galetes. No emmagatzema cap dada personal. |
Cookie | Duració | Descripció |
---|---|---|
_ga | 2 anys | La galeta _ga, instal·lada per Google Analytics, calcula les dades del visitant, sessió i campanya i també fa un seguiment de l'ús del lloc per a l'informe analític del lloc. La galeta emmagatzema informació anònimament i assigna un nombre generat aleatòriament per reconèixer visitants únics. |
_ga_3QH91ZZWGF | 2 anys | Aquesta galeta està instal·lada per Google Analytics. |
CONSENT | 2 anys | YouTube estableix aquesta galeta a través de vídeos de YouTube incrustats i registra dades estadístiques anònimes. |
Cookie | Duració | Descripció |
---|---|---|
test_cookie | 15 minuts | El test_cookie s'estableix amb doubleclick.net i s'utilitza per determinar si el navegador de l'usuari admet galetes. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 mesos 27 dies | Una galeta establerta per YouTube per mesurar l'amplada de banda que determina si l'usuari obté la interfície de jugador nou o antic. |
YSC | sessió | La galeta YSC està configurada per Youtube i s'utilitza per fer un seguiment de les vistes dels vídeos incrustats a les pàgines de Youtube. |
yt-remote-connected-devices | mai | YouTube estableix aquesta galeta per a emmagatzemar les preferències de vídeo de l'usuari mitjançant un vídeo de YouTube incrustat. |
yt-remote-device-id | mai | YouTube estableix aquesta galeta per a emmagatzemar les preferències de vídeo de l'usuari mitjançant un vídeo de YouTube incrustat. |
Cookie | Duració | Descripció |
---|---|---|
DEVICE_INFO | 5 mesos 27 dies | Sense descripció |