Logotip Isuzu Camps Motor
Pickup ISUZU Girona D-Max SINGLE-Obsidian Gray

SINGLE N60B

Configuració personalitzada

POTÈNCIA

Potent i green
4 cilindres en línia amb doble arbre de lleves al capdavant i 16 v, distribució de cadena i injecció elèctrica common-rail. Turbocompressor de geometria variable amb actuació elèctrica, intercooler refrigerat per aigua i recirculació de gasos de fuita a través de doble EGR refrigerat.

El motor del nou D-Max N60B manté l’arquitectura del model precedent i la fiabilitat que distingeix des de sempre als motors ISUZU. Els valors de potència i parell es mantenen inalterats però s’han introduït una sèrie de novetats (Start&Stop, sistema EGR a baixa pressió, sistema SCR…), al costat d’un augment de la pressió màxima d’injecció de carburant del 25%, que permeten millores addicionals en l’eficiència i redueixen al mínim els valors de consum de carburant i les emissions NOx i CO₂.

Els valors (WLTP) són els següents*:

-En la versió 4×2 amb canvi M/T el CO₂ (cicle combinat) és de 212 g/km i el consum 8,1 l/100 km;

-En la versió 4×4 amb canvi M/T el CO₂ (cicle combinat) és de 216 g/km i el consum 8,2 l/100 km.

El dipòsit de AdBlue® és de 14.5 litres i els baixos consums garanteixen una òptima autonomia global.

ISUZU posa sempre una especial atenció al medi ambient: el nou D-Max N60 té una taxa de reciclabilitat del 92% i una taxa potencial de recuperació del 99.6%.

El procediment estandarditzat WLTP, que ha substituït al precedent NEDC ( per al mesurament de les emissions de gasos de fuita i consums), estableix noves condicions de test que reflecteixen de manera més realista les condicions efectives d’ús del vehicle. El consum de carburant i les emissions de CO2 mesurats segons aquest nou cicle de prova són per tant, en molts casos, més elevats respecte als mesuraments segons el cicle NEDC. Cal ressenyar que, a més del rendiment del motor, també la forma de conducció i altres factors no tècnics contribueixen a determinar el consum de carburant i les emissions de CO₂.

4×4
La capacitat de càrrega aconsegueix els 3500 kgs (per a remolc amb frens) i s’incrementen les masses màximes admissibles per eixos: +100 kg anterior i +40 kg posterior.

L’accionament de la caixa transfer és ara més ràpid: el nou accionador permet una inserció gairebé immediata, en 0.61 segons.

4H
Shift On the Fly
4 rodes motrius

4L
4 rodes motrius
Reductora transfer

SEGURETAT

El més important ets tu

Acer d’alta resistència en els elements principals de l’estructura:
Major resistència i durabilitat
Lleugeresa
Més seguretat en cas d’accident
Seguretat del vianant millorada
Vibracions i rumorosirat reduïts

Nou Xassís:
Augment de les dimensions dels travessers
Travesser addicional (seguretat en cas d’impacte lateral)
Capacitat de torsió +20%

Seguretat passiva:

7 Coixí de seguretat:
Coixí de seguretat del conductor
Coixí de seguretat genolls del conductor (NOU)
Coixí de seguretat copilot desactivable
Coixí de seguretat laterals (x2)
Coixí de seguretat de cortina (x2)

Seients i reposacaps:
La nova forma del suport i del reposacaps redueixen la possibilitat de fuetada cervical en cas d’accident

Seguretat activa:
Sistemes avançats d’assistència a la conducció (ADAS)

ADAS: Advanced driver-assistance systems
Tots els sistemes avançats d’assistència a la conducció permeten al vehicle comprendre les condicions de circulació i avisar i advertir al conductor en cas de situacions perilloses per a prevenir accidents, aconseguint una experiència de conducció més segura i confortable.

DISSENY

Robust i fiable

Disponible en versió 4×2 o 4×4, les línies han estat projectades prioritzant aspectes com la seguretat i l’aerodinàmica, convertint al nou D-Max N60 en un compendi de tecnologia i innovació, capaç de contenir els consums i reduir el rumor aerodinàmic a altes velocitats.

Construït per a resistir

L’estructura de cabina, el xassís i les suspensions han estat totalment revisades i ara tota la gamma D-Max N60 presenta una zona de l’habitacle i una zona de càrrega construïdes amb acer d’altíssima resistència i nous punts de deformació progressiva, combinant lleugeresa i robustesa.
En la versió 4×2 la capacitat d’arrossegament aconsegueix els 2500 kgs (per a remolc amb fre) i les masses màximes dels eixos s’han incrementat: + 200 kgs. en l’anterior i + 40 Kgs. en el posterior.

El costat plaent del treball: Comoditat de conducció

Start&Stop
Cruise Control
Nou quadre d’instruments amb display MID dona 4,2″
Volant multifunció en material de uretano, embellidor MATT SILVER i e controlis del volant
Miralls elèctrics
Parabrisa atèrmic (ANAR-UVA-UVB)
Llums halògenes davanteres i posteriors
antiboires posteriors
Regulació del volant en altura i profunditat
Limitador de velocitat programable (30-160 km/h)
Ajuda a l’arrencada en arracada i en descens (HSA-*HDC)
Aire condicionat
Regulació lumbar seient conductor
Seient del conductor 6 ajustos manuals
Parabrises amb sensors de pluja
Aspersors en capo motor

Direcció assistida elèctrica
Optimitzada segons la velocitat
A baixa velocitat: direcció lleugera (facilita l’aparcament)
A alta velocitat: direcció dura (confort i seguretat)
El volant es redreça amb major facilitat
Sense manteniment
No es requereix cap substitució periòdica de tubs ni líquid de direcció
Cap possibilitat de pèrdua de líquid de direcció

Comoditat habitacle
Tancament amb comandament
Tirador ajuda accés en pilar davanter
Il·luminació “fins a casa” (Follow-Em-*Home)
Apagat automàtic de llums