Logotip Isuzu Camps Motor
Pickup ISUZU Girona D-Max CREW N60FF-Valencia orange metallic

CREW N60FF

Configuració personalitzada

POTÈNCIA

Potent i green
4 cilindres en línia amb doble arbre de lleves al capdavant i 16 v, distribució de cadena i injecció elèctrica common-*rail. Turbocompressor de geometria variable amb actuació elèctrica, intercooler refrigerat per aigua i recirculació de gasos de fuita a través de doble EGR refrigerat.
El motor del nou D-Max N60B manté l’arquitectura del model precedent i la fiabilitat que distingeix des de sempre als motors ISUZU.

Els valors de potència i parell es mantenen inalterats però s’han introduït una sèrie de novetats (Start&Stop, sistema EGR a baixa pressió, sistema SCR…), al costat d’un augment de la pressió màxima d’injecció de carburant del 25%, que permeten millores addicionals en l’eficiència i redueixen al mínim els valors de consum de carburant i les emissions NOx i CO₂.

Els valors (WLTP) són els següents*:

– En la versió 4×4 amb canvi M/T el CO₂ (cicle combinat) és de 220 g/km i el consum 8.4 l/100km;

– En la versió 4×4 amb canvi A/T il CO2 (cicle combinat) è vaig donar 241 g/km i el consum 9.2 l/100km.

El dipòsit de AdBlue® és de 14.5 litres i els baixos consums garanteixen una òptima autonomia global.

ISUZU posa sempre una especial atenció al medi ambient: el nou D-Max N60 té una taxa de reciclabilitat del 92% i una taxa potencial de recuperació del 99.6%.

El procediment estandarditzat WLTP, que ha substituït al precedent NEDC ( per al mesurament de les emissions de gasos de fuita i consums), estableix noves condicions de test que reflecteixen de manera més realista les condicions efectives d’ús del vehicle. El consum de carburant i les emissions de CO2 mesurats segons aquest nou cicle de prova són per tant, en molts casos, més elevats respecte als mesuraments segons el cicle NEDC. Cal ressenyar que, a més del rendiment del motor, també la forma de conducció i altres factors no tècnics contribueixen a determinar el consum de carburant i les emissions de CO₂.

L’accionament de la caixa transfer és ara més ràpid: el nou accionador permet una inserció gairebé immediata, en 0.61 segons.

4H
Shift On the Fly
4 rodes motrius

4L
4 rodes motrius
Reductora transfer

4L i bloqueig diferencial
4 rodes motrius
Bloqueig diferencial posterior

Bloqueig mecànic del diferencial posterior
Accionable amb la transmissió en 4L per a millorar les capacitats en terrenys no asfaltats

Polsador d’accionament en cabina
Un solenoide acciona un mecanisme que bloqueja el diferencial
Les rodes dreta i esquerra posteriors passen a acoblar-se rígidament com un únic eix
El diferencial i els eixos del pont posterior han estat reforçats per a millorar la resistència i fiabilitat
Un sensor de posició manté sempre sota control l’estat d’activació

SEGURETAT

El més important ets tu
Acer d’alta resistència en els elements principals de l’estructura
Major resistència i durabilitat
Lleugeresa
Més seguretat en cas d’accident
Seguretat del vianant millorada
Vibracions i rumorosidad reduïts

Nou Xassís
Augment de les dimensions dels travessers
Travesser addicional (seguretat en cas d’impacte lateral)
Capacitat de torsió +20%

Seguretat passiva
8 Coixí de seguretat
Coixí de seguretat del conductor
Coixí de seguretat genolls del conductor (NOU)
Coixí de seguretat copilot desactivable
Coixí de seguretat laterals (x2)
Coixí de seguretat de cortina (x2)
Coixí de seguretat central (NOU)

Seients i reposacaps
La nova forma del suport i del reposacaps redueixen la possibilitat de fuetada cervical en cas d’accident

Cinturons posteriors
Cinturons de seguretat amb pretensors i limitació de càrrega per als seients laterals
Avisador seients de seguretat posteriors

Seguretat activa
Sistemes avançats d’assistència a la conducció (ADAS)
ADAS: Advanced driver-*assistance systems
Tots els sistemes avançats d’assistència a la conducció permeten al vehicle comprendre les condicions de circulació i avisar i advertir al conductor en cas de situacions perilloses per a prevenir accidents, aconseguint una experiència de conducció més segura i confortable.

DISSENY

Aerodinàmica i prestacions que emocionen
Res ha estat deixat a l’atzar. El nou top de gamma representa la fusió perfecta entre disseny i innovació: les noves línies han estat projectades per a millorar el consum de carburant, garantint elevades prestacions.

Construït per a resistir
La capacitat de càrrega aconsegueix els 3500 kgs (per a remolc amb frens) i s’incrementen les masses màximes admissibles per eixos: +100 kg anterior i +40 kg posterior.
L’estructura de cabina, el xassís i les suspensions han estat totalment revisades i ara tota la gamma D-Max N60 presenta una zona de l’habitacle i una zona de càrrega construïdes amb acer d’altíssima resistència i nous punts de deformació progressiva, combinant lleugeresa i robustesa.

El costat plaent del treball: Comoditat de conducció
Start&Stop
Cruise Control
Cruise Control adaptatiu (només A/T)
Nou quadre d’instruments amb display MID dona 4,2″
Volant en cuir multifuncional amb terminacions cromades i comandaments al volant
Miralls elèctrics i calefactables
Parabrisa atèrmic (ANAR-UVA-UVB)
antiboires davanters LED
antiboires posteriors
Regulació del volant en altura i profunditat
Limitador de velocitat programable (30-160 km/h)
Ajuda a l’arrencada en arracada i en descens (HSA-*HDC)
Regulació lumbar seient conductor
Seient del conductor amb 8 regulacions elèctriques
Seients davanters calefactats
Climatitzador Bi-zona
Parabrisa amb sensors de pluja
Eixugaparabrisa de fulla plana “Flat blade”
Liquido eixugaparabrisa en la mateixa escombreta
Aspersors al braç
Motor amb centraleta interna: control continu de la velocitat de les escombretes, posició de repòs (ocultes sota el capó), posició de manteniment (per a inspecció o substitució), control de la direcció de flexió casual (prolonga la vida útil de l’escombreta)
Luneta posterior amb resistència elèctrica
E-call
Sensors d’aparcament davanters i posteriors
Càmera posterior
Fars davanters Bi-LED
Fars posteriors LED Dual Sonic

Direcció assistida elèctrica
Optimitzada segons la velocitat
A baixa velocitat: direcció lleugera (facilita l’aparcament)
A alta velocitat: direcció dura (confort i seguretat)
El volant es redreça amb major facilitat
Sense manteniment
No es requereix cap substitució periòdica de tubs ni líquid de direcció
Cap possibilitat de pèrdua de líquid de direcció

Comoditat de l’habitacle
Tancament amb comandament
Tirador ajuda accés en pilar davanter i posterior
Il·luminació “fins a casa” (Follow-Em-*Home)
Apagat automàtic de llums
Sistema d’arrencada amb botó
Sortides d’aire zona posterior
Llums de benvinguda (Welcome Light)
Tancament automàtic de portes
Accionament PESS (polsador en tirador de la porta tant del costat del conductor com de l’acompanyant)
Sistema d’alarma